Etykiety

środa, 19 września 2012

Polski Fenomen czyli Wojciech Inglot.


Witam.
         I czas zagościć znowu na blogu. W poniedziałek wróciłam z cudownego rzeszowskiego wesela ,zimna wódka,super DJ i piękna panna młoda czego chcieć więcej.Niestety nie wszystko jest malowane różową farbką ponieważ muusiałam zachorować bleah cholerne przeziębienie! Nie byłabym sobą żeby nie wpaść do sklepu i zakupić sobie coś z arsenału Wojciecha Inglota bo w UK nie mam dostępu do tych kosmetyków więc korzystam póki mogę.
          Moja miłość do kosmetyków inglota zaczęła się wiele lat temu od  złotego cienia,to była miłość od pierwszego wejrzenia.Poźniej już nie mogłam się oprzeć pokusie zakupu jakiejś kolorówki. I tak w moją niewielką kolekcje wchodzi 20 cieni okrągłych,10 kwadracików,3 pędzle ,1 cień pojedyńczy , 1 duraline i mój HIT czarny eyeliner.
            Paletki mam  niestety magnetyczne a wole te zwykłe.Niestety jak dokupowałam dużą paletę na 20 cieni nie spojrzałam jaką mi pani dała no i klops ;( Ty taj pokażę wam moją kolekcję i napiszę jakie to cienie.A wy dziewczyny Lubicie kosmetyki marki Inglot?? Jeśli tak to opiszcie Hity czy Kity.

Paletka 10 cienie kwadratowych wychaczona za 98 zł na allegro <3

 1.AMC SHINE 117
 2.AMC SHINE 140
 3.PEARL 413
 4.DOUBLE SP 504
 5.PEARL 428
 6.MATTE 392
 7.PEARL 405
 8.PEARL 422
 9.AMC SHINE122
10.AMC SHINE 143

Paletka 20 okrąglaczków
11.PEARL 399
12.AMC 74
13.PEARL 426
14.AMC 65
15.DOUBLE SP 426
16.PEARL 446
17.AMC SHINE 116
18.MATTE 366
19.AMC SHINE 108
20.AMS SHINE 128
21.MATTE 337
22.AMC 84
23.DUOBLE SP 501
24.DOUBLE SP 460
25.MATTE 384
26.AMC SHINE 131
27.PEARL 453
28.AMC SHINE 144
29.AMC SHINE 133
30.AMC 60
  Pędzle sztuk 3
Pędzelek do rozcierania 6 SS

Do eyelinera 30T
                                                         Kuleczka 80HP
Mój HIT eyelinerowy
I Duraline za ktorego pomocą tworzę sobie kolorowe eyelinery ;) wystarczy tylko kropelka i troszkę cienia ( idealne są pigmenty,pyłki)
                To jest właśnie moja mała inglotowa kolekcja.Dzięki "wujkowi" Wojtkowi mamy dostęp do cudownych,wartych swojej ceny kosmetyków kolorowych.
                                                        Jak wrócę do zdrowia zrobię jakiś makijaż.
                                                   Pozdrawiam BigBrownEyes13




  

6 komentarzy:

  1. Mnie nie podoba się to jak Inglot traktuje polskich klientów w porównaniu z tymi zagranicznymi, jakby byli gorszej kategorii. Ja sama czaję się na ten płyn duraline ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie duraline zupelnie sie nie sprawdzil :(

    OdpowiedzUsuń

  3. Nasz HIT ano :)
    ~ A

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że tak pasjonujesz się make up'em ! Robi wrażenie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, ze Inglot jest solidna firma. Kupuje jego produkty juz od lat. Pamietam jak nie byl jeszcze tak popularny i duzo tanszy. Takze wtedy mial dobra jakosc. Uzywam cieni Inglota, ale najbardziej lubie lakiery. Nie odpryskują!:)

    OdpowiedzUsuń