Etykiety

niedziela, 17 czerwca 2012

Dzienny Oh So Special Sleek

Witam
         Witam wszystkich w jakże smutnych zapewne nastrojach z uwagi na wczorajszy mecz.Nie było mnie odkąd się zaczęły rozgrywki bo po prostu  nie miałam na to głowy,ale teraz już po wszystkim nasz standardowy hymn " nic się nie stało" odśpiewany więc czas wrócić do szarej rzeczywistości.
          Na szarą rzeczywistość potrzebujemy makijażu na naszą codzienność.I ja wychodzę naprzeciw z moim makijażem jakże lubianymi paletkami Sleek. Ja mam 3 paletki ale mam zamiar powiększać kolekcję. Dzisiaj w moje ręce wpadła paletka Oh So Special z jej użyciem i kilku innych przyjaciół z ul.Kosmetyczka Wielka powstał delikatny makijaż dla każdej z nas i co ważne nie jest trudny do zrobienia ja nie posiadam profesjonalnych pyndzelków także wszystko się da zrobić domowym sposobem ;) Jedynym moim skarbem jest pędzel z Kryolanu ale do rzeczy moje kochane:
Co Potrzebujemy:
-paletkę Oh So Special Sleek
-białą kredkę na linię wodną
-tusz do rzęs
-zalotkę
-bronzer
-błyszczyk
-ja mam cienienie do brwi ale brązik też jest na paletce OSS
             Po połączeniu naszych mocy powstało:






         A tak na marginesie to brwi zapuszczone przez Ojro ;) i tchciałam się pochwalić że zaczęłam olejować moje włoski olejkiem migdałowym ;)
                                              Udanego kolejnego pracującego tygodniA
               pozdrawia BugBrownEyes13

7 komentarzy:

  1. ładny makijaż

    czekam na więcej. Obserwuje i zapraszam do siebie
    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie trochę za delikatnie, ja preferuję mocniejsze makijaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bez krechy? Aż ciężko uwierzyć :)
    ~ A

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się dziwię ;) I Pomyśleć że kiedyś tak bez krechy wychodziłam z domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziekuje :) nie krece filmikow na YT ;) myslalam nad tym ale i tak nie mam sprzetu do tego wiec poki co nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no ja mam lustrzanke ale bez opcji nagrywania ;)

    OdpowiedzUsuń